Saturday 4 August 2012

Louise Odier




3 comments:

Anonymous said...

Hej Katarina,
dina bilder är helt underbara, jag älskar rosor sedan min mormor hade rosor i sin trädgård och jag var en liten flicka. Tyvärr dog mormor rätt tidigt, men jag ärvde hennes kärlek till rosorna, en jag minns från hennes trädgård var Flammentanz, en klätterros i mörkröd färg.
Önskar dig en jättetrevlig lördag
och söndag.
Irene

Anonymous said...

Jag igen :-) jag glömde skriva en sak, synd att du inte har G+ som alternativ till facebook ... skulle gärna visa mina vänner vilka underbara bilder du fotograferar.
Ha det bra
Irene

Anjas Hill said...

Katarina
Denna ros har även jag och den har alltid drabbats av svartfläckssjukan hos mig. Fattar inte varför jag inte tar bort den....kanske för att jag tycket om blomman...trots att plantan är strippad på de flesta bladen---alltså hur kul...;)!/Anja